KÄYTTÖEHDOT
Lähettämällä tilauksen sitoudut noudattamaan näitä ehtoja.
Asiakkaana vastaat meille antamiesi tietojen oikeellisuudesta. Alle 18 -vuotiaat eivät saa tilata tuotteita verkkokaupastamme. Kaikki ilmoittamamme hinnat sisältävät arvonlisäveroa 24% sekä toimituskulut Manner-Suomessa.
Jos et haluakaan vastaanottaa tilaustasi joka on saapunut tai matkalla sinulle, sinun on ilmoitettava siitä meille sähköpostilla tai puhelimitse.
Mikäli et ole ottanut meihin yhteyttä ja jätät tuotteen noutamatta, tuote palautuu lähettäjälle.
Tätä ei pidetä palautusoikeuden mukaisena palautuksena ja pidätämme tällaisessa tilanteessa oikeuden periä palautumisesta ja mahdollisesta uudelleen lähettämisestä aiheutuvat kulut sekä 20 euroa asian selvittelykuluja asiakkaalta. Tuotteen hinta palautetaan, vähennettynä edm. kulut.
Tuotteet lähetetään varastoltamme Joensuusta / Kontiolahdesta tai tukkurimme varastolta Tanskasta. Tanskasta lähetetyissä tilauksissa lähettäjän nimenä on NSH nordic. Toimitusaika on tavallisesti 4-8 arkipäivää.
Toimitamme tuotteita vain Manner-Suomeen. Toimituksista muualle pitää sopia erikseen.
Kaikki hinnat sisältävät toimituskulut lähimpään postnordin(matkahuolto) noutopisteeseen tai kotiovelle.
Isommat tuotteet ( lavarahti ) toimitetaan aina automaattisesti kotiovelle.
Tavarat voidaan noutaa toimipisteestä yleensä kahden viikon ajan niiden saapumisesta. Tuotteiden saapumisesta lähetetään ilmoitus sähköpostitse ja/tai puhelimitse. Kuljetusyhtiö saattaa myös yrittää toimitusta osoitteeseen, vaikkei kotiinkuljetusta ole erikseen mainittuna tuotteen tuotetiedoissa.
ASIAKASPALAUTUKSET
Tilaamillasi tuotteilla on aina 14 vuorokauden palautusoikeus. Mikäli haluat palauttaa hankkimasi tuotteen, OTA AINA ENSIN yhteyttä meihin.
Annamme palautusohjeet asiakaspalvelustamme tapauskohtaisesti.
Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön ja kaikin puolin myyntikelpoisessa kunnossa.
Palautus on asiakkaan vastuulla.
Ota palautustilanteessa yhteys asiakaspalveluumme; yhteystietosi ja tilausnumero osoitteella INFO@KOTIPIHAAN.FI tai ilmoita asia puhelimitse asiakaspalveluumme p 050 3036480.
Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat 14 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta.
Saat ilmoituksen sähköpostiisi kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta tämän ajan sisällä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Jos palautat tuotteen, muista ottaa Postista tai muulta rahtiyhtiöltä kuitti palautuksesta ja säilytä sitä, kunnes palautuksesi on hyväksytty. Kuittia saatetaan tarvita ongelmatilanteissa.
REKLAMAATIOT, TUOTEVIRHEET
Joskus jotain voi mennä pieleen ja se harmittaa silloin meitä yhtä paljon kuin sinuakin. Pyrimme parhaamme mukaan ratkaisemaan asian nopeasti. Reklamaatio tulee tehdä aina välittömästi virheen havaittuasi.
Tuotteen paketti tulee aina avata varoen ja pakkausta vaurioittamatta. Paketin sisältö tulee aina tarkastaa osalistasta ennen tuotteen käyttöönottoa.
Jos toimituksesta puuttuu osia, tulee puuttuvista osista reklamoida ennen tuotteen mahdollista kokoamista ja käyttöönottoa.
Jos tuote saapuu perille silminnähden täysin rikkinäisenä, älä suostu vastaanottamaan lähetystä, jolloin se palautuu lähettäjälle. Ota yhteyttä meihin ja jos mahdollista, ota tilanteesta valokuva, jossa näkyy rikkinäinen tuote.
Lähetä selvitys asiasta, valokuva(t), yhteystietosi ja tilausnumero sähköpostitse osoitteella INFO@KOTIPIHAAN.FI TAI ilmoita asia puhelimitse asiakaspalveluumme.
Jos tuotteessa havaitaan vikaa sen saavuttua ja pakkausta avattaessa, pyritään asia ratkaisemaan ensisijaisesti varaosilla. Ota tilanteesta valokuva, jossa näkyy viallinen tuote. Lähetä selvitys asiasta, valokuva(t), yhteystietosi ja tilausnumero sähköpostitse osoitteella INFO@KOTIPIHAAN.FI TAI ilmoita asia puhelimitse asiakaspalveluumme.
Kun olemme käsitelleet asian, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse. Mikäli reklamaatiosi on aiheellinen, meillä on oikeus toimittaa tilanteen korjaamiseksi varaosia, vaihtaa tuote kokonaan uuteen tai sopia mahdollisesta hinnanalennuksesta. Mikäli mikään edellä mainituista vaihtoehtoista ei ole mahdollinen, niin tällöin hyvitämme maksamasi tuotteen arvon takaisin.
ASIAKASPALVELUMME AUTTAA NUMEROSSA 050 303 6480 JA SÄHKÖPOSTITSE INFO@KOTIPIHAAN.FI